Envägskommunikation

(---) säger:
men jag säger bara passa dej! X vet precis va han ska säga för att manipulera dej och få dej att tro honom



(---) säger:
Du är så jävla dum som tror på han. han skiter väl i dig, om han verkligen brydde sig så skulle han inte göra såhär. förstår du att han lurar dig. han vill inte ha dig egentligen. Han leker bara med dig. Fattar du det?????


(---) säger:
Om vi vänder på det; en som e sjuk i anorexia.dom måste man kontrollera för att de ska bli frisk.Va e det för skillnad det är ett sjukt beteende i båda fallen. Man måste kontrollera sjuka människor från början så e det bara


(---) säger:
Om jag ska säga va jag tror så fixar han inte detta han kommer att lura dej igen


(---) säger:
men att X skulle vara frisk när han betett sej som han gjort och du tror han verkligen gillar dig på riktigt tycker jag ärligt är lite väl insnöat



(---) säger:
men det är bara det att väljer du att lita på honom igen, å så kommer du på honom eller han får ett bakslag utan att berätta det så kommer du ALDRIG att våga lita på någon igen


(---) säger:
du är ju hjärndöd, du är ju helt störd om du menar att du vill ha den här jävla idioten



(---) säger:
han kommer ju att vara helt knäpp å leva me, otrogen HELA TIDEN



(---) säger:
men kör på!!! e ditt liv, har ju sagt 100 gånger att du ska skita ihonom...förstår inte att du själv väljer att gå till någon som lurat dej så mkt som X gjort



Är det min tur att säga något nu?
Håll käften jag blir galen på att du är bitter hela tiden.